Prošle godine smo napravili istraživanje koje je direktno vezano uz marketinške navike hrvatskih web trgovaca, na uzorku od više od 100 njih. Zato smo sada (s malim zakašnjenjem, zbog pandemijskih mjera) odlučili napraviti prezentaciju tih rezultata i najavu nekih novih trendova u marketingu za 2022. godinu. Ukratko, vraćamo se live druženjima!
REZULTATI ISTRAŽIVANJA:
- 38% trgovaca koristi Facebook Ads, a 28% Google Ads za pronalaženje novih kupaca
- 48% trgovaca vjeruje da im Facebook donosi najviše prodaje, za razliku od Googlea koji drži 26%
Potonja točka prikazuje da se naši trgovci po marketinških navikama razlikuju od svojih kolega u SAD-u ili zapadnoj Europi, gdje Google Ads, kao kanal, donosi najviše prodaje. S druge strane, društvene mreže (Facebook, kao najveća) služe za awareness kampanje, tj. pronalaženje novih kupaca. Međutim, naši trgovci Facebook koriste podjednako za awareness, kao i za prodaju!
U Facebook ulažu najviše do 1.000 kn mjesečno (njih 43%), a do 5.000 kn ulaže trećina ispitanih, tj. 33%. Kada govorimo o znanju i iskustvu rada kod Facebook oglašavanja, tek 9% trgovaca smatra da ima napredno znanje, a najviše njih (25%) smatra da je strategija najvažniji korak o kojem bi htjeli načuti više.
Web trgovci su svjesni da je digitalna strategija ključna za rast prodaje, te da su analiza i optimizacija nužni kod digitalnih kampanji
Dođite na Meetup u utorak, 12.4. u 18 sati i saznajte kako se sve oglašavaju hrvatski online trgovci, naučite nešto o machine learningu u marketingu te poboljšajte svoj customer experience.
PROGRAM
1. Dolazak & Networking (18:00 – 18:15)
Glavni cilj svakog Meetupa Udruge eCommerce Hrvatska je razmjena iskustva i druženje. Stoga nemojte biti sramežljivi – zaletite se ravno na šank i upoznajte ekipu ????
2. Kako hrvatski trgovci rade marketing (i što rade krivo) – Dario Begonja, Director @ Hero Factory (18:15 – 18:45)
O temi:
Znate li koje ključne metrike treba pratiti svaki webshop? Što razlikuje dobru od loše marketinške odluke za webshop? I zašto je većina domaćih trgovaca samo par jednostavnih popravaka udaljena od znatno većih prihoda? U 2021. godini, udruga eCommerce Hrvatska i Hero Factory napravili su veliku marketinšku analizu domaćih shopova – od Facebooka do Googlea, od analitike do komunikacijskog smjera. Korisne upute s konkretnim svježim primjerima iz prakse saznajte na ovom predavanju!
O speakeru:
Dario Begonja, direktor Hero Factory e-commerce performance agencije, na marketinškim i webshop projektima radio je s preko 100 webshopova iz regije. Kroz 12-godišnje iskustvo marketinških projekata te iskustvo rada kao Business Development Manager za regionalni ogranak TOYOTA MH, Dario spaja znanja marketinga i prodaje s dugogodišnjim iskustvom u business developmentu, poslovnim strategijama, logistici i aftersalesu. Uvijek direktan i bez okolišanja, o ovim temama svakodnevno konzultira velik broj domaćih shopova.
3. Machine Learningom do napredne preporuke za kupnju – Andjela Ćulibrk, Product Manager @ Things Solver (18:45 – 19:15)
O temi:
Sistemi preporuke proizvoda i usluga ili recommender sustavi utemeljeni na strojnom učenju donose bitno bolje preporuke za kupnju od dosadašnjih, stvarajući ponekad dojam da nas poznaju i bolje nego mi sami sebe.
Pridružite nam se na Meetup predavanju, gdje ćemo nastojati demistificirati logiku kako to Machine Learning „dolazi“ do preferencija kupaca, koje se u sljedećem koraku koriste u e-Commerce industriji za kreiranje personalizirane ponude za kupnju.
O speakeru:
Andjela Ćulibrk, product manager u tvrtki Things Solver, radi na razvoju alata koji e-commerce kompanijama pomažu u naprednoj personalizaciji ponude za kupce.
Višegodišnje iskustvo u radu na financijskim analizama i data scienceu usmjerilo ju je na najbitniji aspekt svakog modela strojnog učenja – stvaranje vrijednosti koja se mjeri postotkom konverzije.
4. Pauza & Networking (19:15– 19:30)
5. Customer feedback 101: basics toolkit – InsiderCX (19:30 – 20:00)
Feedback korisnika jedna je od vodilja u razvoju digitalnih te između ostalog i eCommerce kompanija. Na ovoj prezentaciji ćemo proći kroz metodologije istraživanja korisnika, planiranja, izvedbe i analize istraživanja uz par praktičnih savjeta. Naučit ćemo više o metrikama zadovoljstva, razvoju upitnika i kanalima prikupljanja te kako su BMW, Airbnb i LEGO iskoristili feedback da bi kreirali vrhunski CX. Na kraju ćemo zajedno provesti mini feedback projekt.
Important to know
ŠTO? Kako raditi marketing webshopova u 2022. godini
ZA KOGA? Partneri, članovi i prijatelji Udruge eCommerce Hrvatska i svi zainteresirani za ovu temu
KADA? Utorak, 12. travnja, od 18:00 do 20:00 h
GDJE? Zagreb (Nobel Corporation, Medačka ulica 18, dvorana na etaži -1)
KAKO? Upad je besplatan za članove Udruge, 100 kn za one koji nisu član. Učlanite se ovdje
PRIJAVE SU ZAVRŠILE







SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju