Hrvatska Pošta

Hrvatska pošta, kao vodeći logističar na tržištu, danas je digitalno inovativna tvrtka koja povezuje korisnike, tvrtke i zemlje. Više od 2500 poštara svaki dan dostavi milijun pošiljaka, a 1016 poštanskih ureda u 800 naselja najveća su maloprodajna mreža u državi. Osim dostave na svaku adresu u Hrvatskoj, što uključuje i sve naseljene otoke, Hrvatska pošta nudi i najveću mrežu mjesta za preuzimanje i dostavu pošiljaka.

Jurišićeva 13, 10 000 Zagreb

Tel: 072 303 304

Email: /

Ukratko:

Hrvatska pošta, kao vodeći logističar na tržištu, danas je digitalno inovativna tvrtka koja povezuje korisnike, tvrtke i zemlje. Više od 2500 poštara svaki dan dostavi milijun pošiljaka, a 1016 poštanskih ureda u 800 naselja najveća su maloprodajna mreža u državi. Osim dostave na svaku adresu u Hrvatskoj, što uključuje i sve naseljene otoke, Hrvatska pošta nudi i najveću mrežu mjesta za preuzimanje i dostavu pošiljaka. U zadnjih nekoliko godina otvoreni su novi dostavni kanali poput paketomata i uvedena je premium opcija istodnevne dostave za koju je zadužen Locodels.

Paketomati – novi beskontaktni dostavni kanal Hrvatske pošte – već su promijenili način na koji preuzimamo i šaljemo pošiljke. Postavljanjem paketomata na frekventnim lokacijama korisnicima je pružena opcija da sami biraju gdje i kada će preuzeti pošiljku, svaki dan u tjednu, od 0 do 24 sata. Za dostavu i otpremu pošiljaka s paketomata brine se Paket24, usluga brze paketne dostave Hrvatske pošte.

Osim temeljnog poslovanja, Hrvatska pošta razvija inovativne usluge i dostavne kanale koji otvaraju nove tržišne segmente. Pošta danas intenzivno ulaže u razvoj digitalnih usluga poput internetske trgovine Žuti klik, također članice Udruge eCommerce, ali i tehnoloških noviteta poput kriptomjenjačnice i kriptomarke.

Hrvatska pošta prva je tržištu ponudila uslugu certificirane dostave preporučenih pošiljaka elektroničkim putem. Usluga ePreporuke dostupna je 24 sata na dan, sedam dana u tjednu, a uz visoku razinu sigurnosti, korisnicima omogućuje ubrzano i održivo poslovanje uz smanjenje troškova.


Things Solver

Things Solver nudi pametne sisteme preporuke i segmentacije kupaca za eCommerce bazirane na mašinskom učenju. Dodatno, nudimo rješenje za potpuno personalizaciju i automatizaciju kampanja. Sva naša rješenja moguće je primijeniti na sve veličine web shopova te dokazano značajnu povećavaju konverziju i prodajne rezultate.

Bulevar Milutina Milankovića 19g ǀ 11000 Beograd

Tel: /

Email: office@thingsolver.com

Ukratko:

Things Solver su 2015. godine osnovala dva studenta i Big Data entuzijasta, Darko Marjanović i Miloš Milovanović. Tvrtka je specijalist za data science i razvija rješenja za poslovanje bazirana na umjetnoj inteligenciji i mašinskom učenju. S velikim tvrtkama kao klijentima od samog početka, danas se inovativna rješenja Things Solvera koriste u Europi i Sjevernoj Americi u telekomunikacijskoj, maloprodajnoj i bankarskoj industriji. Unutar 7 godina poslovanja, broj zaposlenika je eksponencijalno porastao, a odnedavno posluju kao dio ASEE Grupe.


Hero Factory

Produžena ruka vašeg webshopa. S digitalnim marketingom u malom prstu.

Zagrebački inovacijski centar Avenija Dubrovnik 15, Velesajam, Paviljon 12

Tel: +385911889706

Email: info@herofactory.hr

Ukratko:

Produžena ruka vašeg webshopa.
S digitalnim marketingom u malom prstu.

Ostvarite svoje ciljeve prihoda s timom marketinških i web stručnjaka, uz partnerski pristup i maksimalnu transparentnost za strategiju, izvršavanje i izvještavanje.

Hero Factory je premium član udruge eCommerce Hrvatska.


Collab Cart – Plugin for e-commerce

With the Collab Cart for WooCommerce plugin, users can create a collaborative cart experience, independent of the native WooCommerce Cart.

Ul. Grada Vukovara 269g

Tel: /

Email: info@collabcart.net

Ukratko:

With the Collab Cart for WooCommerce plugin, users can create a collaborative cart experience, independent of the native WooCommerce Cart. They can add products to the collaborative cart (we call it the Collab Cart) and invite other registered users to add their products. When invited users add items, the cart creator can purchase items for the whole group.


Cart Data

Cart DATA d.o.o. je SAAS tvrtka koja je razvila CartBOSS - rješenje za vraćanje napuštenih košarica uz pomoć tekstualnih poruka. Konstantno proširuju svoju liniju usluga, koja sada uključuje i post-purchase te win-back poruke. Njihov glavni fokus je jednostavnost korištenja i brza implementacija.

Drenov Grič 171D, Drenov Grič, 1360 Vrhnika

Tel: /

Email: info@cartboss.io

Ukratko:

Cart DATA je razvio CartBoss, što je autopilot za vraćanje napuštenih košarica. To je najjednostavnije rješenje za implementaciju SMS poruka u vaš marketing jer je sve već pripremljeno. Tekstualne poruke se pripremaju i prevode (možete ih i sami napisati), a jezik primatelja poruke se automatski detektira tako da primatelj uvijek prima poruku na svom jeziku.

CartBoss ima snažan fokus na visoke stope konverzije i kako bi se to postiglo, stranica za naplatu, nakon što primatelj klikne na vezu u poruci, automatski se popunjava. Također, posebna ponuda, ako je poslana, automatski se generira i primjenjuje na košaricu. To znači da nakon što se CartBoss aktivira na stranici, nije potrebno ništa dodatno raditi.

Rješenje je usklađeno s GDPR-om i ima način rada ne ometaj, kao i link za odjavu koji je ugrađen prema zadanim postavkama.

 


INSIDERCX

InsiderCX pomaže ecommerce kompanijama da na brz i jednostavan način osiguraju vrhunski CX za svoje korisnike. Implementacijom customer feedback sistema, kompanije mogu skupljati, pratiti i analizirati iskustva i mišljenja svojih korisnika.

Lifetime popust od 25% za članove, 1 na 1 CX konzultacije

Zagrebačka 89, 42 000 Varaždin, Hrvatska - Croatia

Tel: /

Email: nikola@insidercx.com

Ukratko:

Mi omogućavamo eCommerce kompanijama da prikupe i analiziraju iskustvo svojih korisnika putem više kanala (Email, SMS, Viber, WhatsApp) te im pristupe u realnom vremenu kroz našu analytics platformu.

Prednost višekanalnog pristupa, pogotovo kod SMS i Viber/WhatsApp poruka, je prosječan open rate do 60% te Click-through-rate između 40% i 50%

Naš tim će za vas odraditi implementaciju sustava na vaše postojeće eCommerce rješenje (Shopify, WooCommerce, Magento, legacy sustavi…) te vam pomoći kod izrade upitnika, istraživanja i analize podataka putem self-service platforme u svrhu donošenja odluka.

S nama dobivate rješenje “ključ u ruke” koje će vam pomoći da saznate zašto vaši kupci kupuju kod vas, zašto napuštaju vaš brand te ćete iz prve ruke moći čuti kako poboljšati i kreirati nezaboravno i jedinstveno korisničko iskustvo.


Dognet affiliate mreža

Dognet affiliate mreža više od 9 godina pruža profesionalno upravljanje affiliate kampanjama u CEE regiji i na Balkanu

Lead Media s.r.o. Karpatská 6 811 05 Bratislava

Tel: +385 99 381 6669

Email: velasevic@dognet.com

Ukratko:

Dognet affiliate mreža više od 9 godina pruža profesionalno upravljanje affiliate kampanjama u CEE regiji i na Balkanu. Trenutno imamo više od 900 aktivnih kampanja i putem naše mreže smo donijeli preko 3 milijuna narudžbi našim oglašivačima.

Dognet je fokusiran na e-trgovine, a posebice content affiliate partnere, koji ostvaruju najviše dugoročnih konverzija u mreži i imaju veliku dodanu vrijednost za oglašivača, jer isporučuju do 89% prometa i 61% svih narudžbi. Radimo sa svim vrstama affiliate partnera. Web-mjesta za recenzije, Online časopisi, Katalozi proizvoda, Cashback portali, Agregatori kupona, Influenceri, CSS izdavači.

Model COST-PER-ACTION je u osnovi Dognet affiliate mreže, tako da plaćate samo proviziju za uspješno realizirane narudžbe. Nemate nikakve prisutpne/inicijalne troškove ili paušalne naknade.

 

Dobro osmišljena kampanja može vam donijeti i do 15% više narudžbi, a to je naš cilj.

Pružamo affiliate marketing kao uslugu, a ne samo kao tehničko rješenje. Naše vrijednosti su brza i učinkovita komunikacija, realan i proaktivan pristup partnerima. Pomažemo u optimizaciji i razvoju kampanja kako bi oglašivačima donijeli dugoročne benefite prema zadanoj strategiji i ciljevima. Kvalitetan promet i konverzije su prioritet.

Zahvaljujući našem pristupu, vodimo uspješnu suradnju u CEE regiji s brendovima kao što su Lidl, Decathlon, Mobelix, dok u Hrvatskoj su naš kvalitet prepoznali Sudoper.hr, Heta.hr, Tirendo.hr, Zebra.hr, eyerim.hr i drugi.

Želite prodati više uz Dognet?
Registrirajte web trgovinu na: https://www.dognet.hr/postanite-trgovac/obrazac-za-prijavu/

Želite promovirati web trgovine i zarađivati s Dognet-om?
Registrirajte se kao affiliate partner na: https://www.dognet.hr/postanite-partner/registracija/

Za više informacija o nama pogledajte našu web stranicu: www.dognet.hr


WhitePress

WhitePress je platforma za distribuciju sadržaja

Mlynská 27 040 01 Košice Slovakia

Tel: +385 912 214 062

Email: office@whitepress.hr

Ukratko:

WhitePress je platforma za distribuciju sadržaja

 

Razvili smo potpuno automatizirano tržište izdavača kako bismo pojednostavili život i oglašivačima i izdavačima.
Povezujemo digitalne PR agencije, medijske agencije i oglašivače s vlasnicima web portala i influenserima.
Danas povezujemo preko 3000 oglašivača s 35000 web stranica širom svijeta.

WhitePress podržava content marketing i kampanje influencera. Automatiziramo komunikaciju između trgovca, izdavača, blogera i vloggera.


Entrio

Entrio je event management platforma na kojoj u samo nekoliko klikova možeš objaviti svoj fizički, hibridni ili virtualni event i početi prodavati ulaznice. Ulaznice za tvoj event publici će biti dostupne u trenu! Neovisno o tematici tvog eventa (zabavan, korporativan), Entrio će proces prodaje i oglašavanja učiniti lakim i pouzdanim.

Radnička 54, 10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: /

Email: info@entrio.hr

Ukratko:

Mi smo Entrio – skupina mladih event stručnjaka, zaljubljenika u kulturu i tehnologiju te pravih partijanera! Od 2011. godine, kroz naše je ruke prošlo tisuće glazbenih, kulturnih, sportskih i korporativnih evenata. Uvijek kombiniramo naše Entrio self-service rješenje s neusporedivom lokalnom podrškom, znanjem i fizičkom distribucijom ulaznica. Integrirali smo vodeće svjetsko rješenje za bezgotovinsko plaćanje u našu platformu za prodaju ulaznica, kako bismo organizatorima omogućili da drastično povećaju svoju zaradu na licu mjesta! Upravo je zbog toga naš sustav danas jedna od vodećih ticketing platformi u regiji koja ne prati tržišne trendove već ih sama postavlja.


BALIK PLUS – mreža za reklamne priloge

BALIK PLUS je mreža internetskih trgovina koja se koristi za ciljano umetanje reklamnih privitaka, uzoraka i kupona za popust prema točno određenoj ciljnoj skupini izravno u pakete. Putem umetanja u pakete možemo doći do više od 3 milijuna aktivnih online kupaca u Češkoj i Slovačkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Bugarskoj, Ukrajini i Sloveniji. Za naše partnere prilozi su atraktivan način da svojim klijentima ponude dodatnu vrijednost, a istovremeno smanje troškove pakiranja pošiljki.

Ľ. Fullu 9A, 841 05 Bratislava

Tel: +421 910 116 366

Email: vareckova@balikplus.sk

Ukratko:

BALIK PLUS s.r.o. je agencija za komunikaciju s online kupcima.

Svojim klijentima nudimo mogućnost korištenja ovog komunikacijskog kanala kao novog obrasca za obraćanje potencijalnim 100% internetskim kupcima umetanjem privitka za oglašavanje izravno u naručene pakete drugih e-trgovina, prema unaprijed definiranoj ciljnoj skupini, čime se do kupca dolazi u udobnost njegova doma. Osim toga, kupca ćemo doseći u trenutku kada je on naručio željeni proizvod, a uz to će u paketu dobiti zanimljivu ponudu koju može primijeniti prilikom online kupovine ili u trgovini.

Istodobno, neprestano širimo partnersku mrežu i svojim partnerima nudimo mogućnost stvaranja sustava vjernosti, putem kojeg će svoje kupce za kupnju nagraditi atraktivnom dodanom vrijednošću u obliku poklon bona ili uzoraka i, osim toga, primaju nagradu za svaki umetak koji su dali paketu.

Najveće prednosti umetanja privitaka su:

– Precizno ciljanje prema definiranoj ciljnoj skupini

– Dosezanje aktivnih online kupaca

– 100% mjerljiv odaziv kampanje

– Učinkovit komunikacijski alat

– Osobno savjetovanje e-trgovine s preporukom atraktivne ponude

– Razlikovanje od konkurencije

– Smanjenje troškova pakiranja unutar partnerstva

Naši stabilni klijenti uključuju Notino, About you, Dedoles, Answear, Insportline, Gymbeam, Deichmann, Tesco i druge čije se reference mogu pronaći na https://balikplus.sk/en/profile/references/.


Računovodstvo Ledine d.o.o.

Računovodstvo Ledine d.o.o. je se specijalizirani servis za IT sektor i klijente koji posluju s inozemstvom.

Ljudevita Posavskog 27 a, Novi Jelkovec, 10360 Sesvete

Tel: 098 956 2099

Email: racunovodstvo.ledine@gmail.com

Ukratko:

Računovodstvo Ledine d.o.o. je  se specijalizirani servis za IT sektor i klijente koji posluju s inozemstvom.

Obavljamo poslovna savjetovanja, online ili  uživo, vezano za odabir najpovoljnijeg oblika poslovanja, optimiziranje poreznih i ostalih davanja i sl.

Bavimo se pružanjem računovodstvenih usluga za trgovačka društva, obrte, ustanove i udruge.
Mi smo grupa računovođa s višegodišnjim iskustvom.
Nastojimo, tebi kao našem klijentu, pomoći da se osjećaš sigurno u poduzetničkim vodama, da ne brineš o zakonima i porezima, da ne gubiš vrijeme s birokracijom.
Za nas računovodstvo nije samo knjiženje i izrada raznih izvješća i obrazaca. Mi želimo da se naš klijent posveti svojem poslu, a sve ostalo obavljamo mi. Od komunikacije s Poreznom upravom i ostalim državnim tijelima, praćenje zakona i propisa te primjena istih u poslovanju našeg klijenta.
S našim klijentima smo partneri i neke borbe s vjetrenjačama preuzimamo na sebe.

Fabula d.o.o.

Fabula d.o.o. je full-service marketing agencija iz Rijeke

Ul. pod Kaštelom 9, Rijeka

Tel: (051) 564 564

Email: info@fabula.com.hr

Ukratko:

Fabula d.o.o. je full-service marketing agencija iz Rijeke. Našim klijentima pružamo usluge on-line i off-line oglašavanja, zakupa medija, upravljanja društvenim mrežama, pisanja tekstova, izrade web sjedišta i trgovina, grafičkog dizajna, branding i rebrandinga


Aircash

Prva hrvatska fintech kompanija koja je na tržište uvela digitalni novčanik

Ulica grada Vukovara 271, HR-10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: +385 1 457 3537

Email: info@aircash.eu

Ukratko:

Aircash je institucija za elektronički novac licencirana od strane HNB-a i s dozvolom za rad na području cijele Europske Unije. Upisana je u Registar institucija za elektronički novac EU od krovnog regulatora EBA-e (European Banking Association).

Aircash putem svog digitalnog novčanika korisnicima nudi instante uplate, isplate, primanje i slanje novca. Aircash surađuje sa vodećim maloprodajnim lancima u zemlji i inozemstvu poput INA-e, Tiska, Croduxa, iNovina, Tifona i drugih, gdje korisnici mogu obavljati uplate i isplate sredstava. Također, Aircash unutar aplikacije nudi korisnicima mogućnost plaćanja raznih usluga, kao što su; nadoplata ENC uređaja, plaćanje računa, parkinga, karata za trajekte Jadrolinije, autobusnih karata, telekom bonova i brojnih drugih.

Aircash ima više od 200.000 korisnika u Hrvatskoj i inozemstvu.

Aircash mobilna aplikacija može se besplatno preuzeti na na Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery platformama.


Sysbee

Sysbee nije običan, tradicionalni hosting provider. Mi znamo da svaki projekt ima drukčije zahtjeve i zahtjeva drukčiji pristup. I zato ćemo pomoći u prilagodbi vaše serverske infrastruktura kako vaše poslovanje raste, a vaši se zahtjevi mijenjaju.

Marianijeva 11

Tel: +385 52 492 060

Email: info@sysbee.net

Ukratko:

Mi smo grupa sistemskih inžinjera i arhitekata za serversku infrastrukturu sa više od 20 godina iskustva na polju Clouda i Web Hostinga. Želimo dovesti DevOps kulturu malim i srednjim poduzećima.

Za nas DevOps nije samo buzzword. Mi vidimo DevOps kao kulturu gdje naši sistemski inženjeri blisko surađuju sa našim korisnicima i njihovim developerima. Mi pomažemo našim korisnicima u postizanju njihovih poslovnih ciljeva pružajući stabilnu, sigurnu, skalabilnu i povoljnu serversku infrastrukturu.

Dok mi brinemo o serverskoj infrastrukturi, naši korisnici se mogu posvetiti svojem businessu. Mi im želimo pomoći u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva čineći upravo ono što najbolje radimo – dizajniranjem, upravljanjem i evolucijom njihove serverske infrastrukture, prateći rast, razovoj i potrebe njihovog poslovanja.


VIVnetworks – affiliate mreža

VIVnetworks je međunarodna tvrtka i operater multinacionalne i najveće affiliate partnerske mreže u Srednjoj i Istočnoj Europi, i ekskluzivni je predstavnik svjetskog affiliate lideta CJ.com u ovom djelu Europe.

Jungmannovo nám. 18, 110 00 Praha 1

Tel: +385 91 9541 561

Email: marina.kostkova@vivnetworks.com

Ukratko:

VIVnetworks je međunarodna tvrtka i operater multinacionalne i najveće affiliate partnerske mreže u Srednjoj i Istočnoj Europi, i ekskluzivni je predstavnik svjetskog affiliate lideta CJ.com u ovom djelu Europe. 

Tokom proteklih 12 godina izgradili smo mrežu e-trgovaca / partnera, koji mogu promovirati Vaš brend i e-shop putem affiliate mreže Vivnetworks.com, povećati Vam obrat i donijeti nove kupce.

Partneri mogu biti lokalni, ali i iz svih zemalja koje pokrivamo, na primer influenceri na društvenim mrežama, cashback i kupon portali, ali i najveće medijske kuće.

Sa nama Vaš posao može rasti i na druga tržišta.

Naše poslovanje je rasprostranjeno u celoj regiji Centralne i Istočne Europe, a interno imamo stučnjake koji su specijalizirani za svako pojedino tržište zemalja koje pokrivamo.

Najveće affiliate prednosti:

  • Affiliate je prodajni kanal, u kojem plaćate proviziju, koju Vi sami određujete, isključivo za realiziranu prodaju.

  • Visinu provizije Vi određujete.Možete da je mjenjate u zavisnosti od kategorije, tipa partnera, a moguće je i razlikovati da li se radi o novom ili postojećem kupcu itd. 

  • Sve realizirane narudžbe je potrebno da Vi potvrdite prije isplaćivanja provizije, što znači da svo vrijeme imate kontrolu nad svim troškovima. 

Najveća prednost affiliate marketinga je što ne plaćate za prikazivanje ili klikove, već isključivo za realiziranu kupnju. 

U Hrvatskoj surađujemo na primjer sa FACTCOOL, BOOKING, HOTELS, NOTINO, ASTRATEX, BIBLOO, FOOTSHOP, ABOUTYOU, MUZIKER, GYMBEAM, SNEAKERSTUDIO, SENSILAB EUROPE, PETISSIMO i mnogim drugim značajnim e-trgovinama.

Sve informacije dostupne na nekoliko jezika možete pronaći na: www.vivnetworks.com

Kontakt:

https://www.vivnetworks.com/hr/

 Jungmannovo nám. 18, 110 00 Praha 1

HR: +385 91 9541 561

 CZE:+420 777 940 280 (What’s Up, Viber)

 marina.kostkova@vivnetworks.com


INGEMARK

Ingemark je tvrtka za razvoj softvera po narudžbi s naglaskom na izradu kompleksnih eCommerce rješenja, gradeći svoje dugogodišnje iskustvo na izradi i održavanju najvećih rješenja za prodaju hrane u regiji.

hello@ingemark.com

Tel: hello@ingemark.com

Email: hello@ingemark.com

Ukratko:

Ingemark je tvrtka za izradu softvera po narudžbi kojoj vjeruju neke od najvećih tvrtki u jugoistočnoj Europi, kao i brojne tvrtke iz zapadne Europe, Bliskog istoka i SAD-a. Volimo tehnologiju, ali naša istinska strast leži u tome da je koristimo za pomoć našim klijentima u poslovanju.


MojaKoda

Modul Minimax - Woocommerce osim prijenosa narudžbi vrši i funkciju usklađivanja zaliha, prijenosa kupaca, praćenje brojeva računa, fiskalizacije, praćenje narudžbi, praćenje analitike prema vrsti platne metode ili općenito.

Parižlje 48a, 3314 Braslovče, SLOVENIJA

Tel: +386 590 30 693

Email: info@mojakoda.si

Ukratko:

Modul Minimax – Woocommerce osim prijenosa narudžbi vrši i funkciju usklađivanja zaliha, prijenosa kupaca, praćenje brojeva računa, fiskalizacije, praćenje narudžbi, praćenje analitike prema vrsti platne metode ili općenito.

Želite li više ili manje u modulu možete odabrati sami, a gledajući na sam vaš poslovni model možete si podesiti vrstu funkcija. Tako je moguće i spojiti više web trgovina sa jednim Minimax sučeljem. Omogućena su oba načina prijenosa podataka – ručni ili automatski.

Modul je optimiziran za rad na HR tržištu, prati sve porezne stope pa je tako sukladan za rad i na OPG-ovima.

Sa kupnjom modula stečete pravo na korištenje modula na jednoj domeni, bez ikakvih godišnjih naknada ili slično, ali savjetujemo vam da zakupite jednogodišnju podršku s kojom dobivate pravo na sve buduće nadogradnje i izbjegavate nepotrebne troškove.

Za više informacija o mogućnostima modula i budućim planovima, posjetite naš webshop: https://www.modulninja.shop/spletna-prodaja/woocommerce/moduli-za-integraciju/minimax-perfect-sync-woocommerce-plugin.html.

Modul se konstantno nadograđuje sa novim funkcijama prema vašim željama i mogućnostima, koje API-Minimax omogućava.


DPD

Slanje paketa, primanje paketa i pickup lokacije

Ul. Velimira Škorpika 16, 10000, Zagreb

Tel: +385(0)1 3430 600

Email: info@dpd.hr

Ukratko:

DPD svojim vodstvom u području inovacija pokazuje koliko dobro pružatelj usluge dostave paketa može iskoristiti digitalne mogućnosti kako bi pružio najbolje iskustvo otpreme. Zahvaljujući svojim digitalnim uslugama, nudimo najveći mogući protok informacija i fleksibilnost u slanju paketa.


INCHOO

Dizajn, development i digitalni marketing. Inchoo je eCommerce agencija s bogatim domaćim i međunarodnim iskustvom. Pristup prilagođen svakom klijentu. Specijalizacija - Magento i Shopware.

Trg slobode 6, 31000 Osijek

Tel: 031/200-729

Email: web@inchoo.net

Ukratko:

Rast vašeg online poslovanja nam je u prvom planu.

A s iskustvom od preko 13 godina, u radu s više od 200 klijenata iz cijelog svijeta, možemo vas kvalitetno voditi na putu rasta.

Svaki (online) biznis ima svoju priču koja je u mnogočemu posebna, a znamo da je i vaše poslovanje takvo. Zbog toga imamo jedinstven pristup za svakoga klijenta. 

Naši stručnjaci iz područja dizajna, developmenta i digitalnog marketinga povezuju svoja znanja i iskustva i primjenjuju ih prilikom izrade rješenja koja će vam omogućiti rast. Naš rad ne prestaje izradom web trgovine, mi smo i Google Premier Partner što znači da možemo kvalitetno voditi i vaše marketinške kampanje i pomoći vam u povećanju prometa i prodaje preko web trgovine.

Javite nam se ako:

  • planirate izradu web trgovine
  • imate web trgovinu, ali niste zadovoljni rezultatima

USLUGE:

  • UX dizajn
  • Programiranje (frontend i backend development)
  • Digitalni marketing (SEO, PPC, analitika)
  • Analiza postojećih web trgovina

S klijentima ostvarujemo suradnju na projektima manjeg ili većeg opsega. Analiza postojeće web trgovine iz različitih područja (tehnička, UX, SEO, PPC analiza) je dobar početak suradnje ako imate postojeću trgovinu čijim rezultatima niste zadovoljni.

SPECIJALIZACIJA:

  • Magento
  • Shopware

Specijalizirali smo se za izradu rješenja na dvije platforme (Magento i Shopware) od kojih svaka nudi određene prednosti i nedostatke za domaće i međunarodne klijente, a istovremeno zadržava slobodu koju donosi tehnologija otvorenog koda (open source). Javite nam se za detalje oko ovih platformi i pomoći ćemo vam odabrati najbolje rješenje za vas.

PROJEKTI I RECENZIJE KLIJENATA:

PRIZNANJA:

Clutch je vodeći globalni servis za B2B recenzije i istraživanje tržišta. Kroz njihov sustav klijenti izravno ocjenjuju zadovoljstvo radom svojih partnera i ostavljaju iscrpne komentare koji su vidljivi na profilima agencija.


Shipshape Solutions

Izrada webshopa

Avenija Dubrovnik 15, ZICER, 10 000 Zagreb

Tel: 095 451 5666

Email: info@shipshape-solutions.com

Ukratko:

Shipshape je tvrtka specijalizirana za razvoj i implementaciju eCommerce rješenja. Sva naša rješenja prilagođavamo poslovanju klijenta, kako bi bila integrirana sa ostalim sustavima i pratila poslovne procese tvrtke.
Za male tvrtke koje tek kreću s online prodajom pružamo detaljnu edukaciju za korištenje webshopa i CMS-a, kao i savjetovanje o digitalnom marketingu koji prati rad webshopa.

Naša prednost je integralno rješenje  koje možemo integrirati sa postojećim sustavima (ERP i sl.), a koje je modularno te osim web trgovine moze sadržavati i:

  • Integrirani CRM (moguće prilagodbe prema poslovnim procesima tvrtke)
  • Shared Inbox za opće mailove (info@, support@, help@)
  • Ticketing sustav za praćenje povrata i reklamacija
  • Customer tracking i automatizacija marketinga
  • Dinamičke cijene
  • Računi i fiskalizacija u CMS-u
  • Task management i praćenje uloženog vremena

Naše višegodišnje iskustvo u migracijama webshopova s drugih platformi osigurava klijentima nesmetani nastavak poslovanja i prijenos svih podataka iz starih sustava, kao što je na primjer Magento 1.


Perpetuum Mobile

Radimo web trgovine

Damira Tomljanovića Gavrana 13 10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: +385 1 6390 800

Email: perpetuum@perpetuum.hr

Ukratko:

Od kompletnih IT rješenja, preko razvoja web stranica i web trgovina, do poslovanja u cloudu i mobilnih aplikacija – sve je to dio naših usluga. Danas je vrijeme u kojem vam nešto od toga sigurno treba!


Httpool

Sa našim partnerima nudimo svim oglašivačima pristup lokalnoj podršci, edukacijama i prilikom za rast. Naša uloga je svakom oglašivaču pružiti priliku da dosegne maksimalni potencijal kroz digitalno oglašavanje.

Draškovićeva 29, 10000 Zagreb

Tel: 385(0)911773131

Email: info@httpool.hr

Ukratko:

Httpool je jedan od najvećih internacionalnih partnera globalnih medijskih platformi.

Kompanija je prisutna na više od 45 tržišta i zapošljava preko 620 specijalista. Na hrvatskom tržištu Httpool predstavlja Facebook, Twitter, LinkedIn, Snapchat, TikTok, Spotify i mnoge druge.

Pružamo podršku tradicionalnim i nativnim oglašivačima da dosegnu maksimalni potencijal kroz digitalno oglašavanje na platformama naših partnera.


Neuralab

Još od davne 2008. godine, Neuralab dizajnira i razvija kompleksne internetske trgovine. Naša usluga uključuje i cjelokupno savjetovanje, vođenje kroz projekt, hosting te održavanje eCommerce poslovanja. Proces rada fokusiramo na slojevita (enterprise) rješenja s podosta ERP, CRM i CMS integracija. Uz to, koristimo Open Source tehnologije kao što su WordPress i WooCommerce kako bi klijent imao potpuno vlasništvo nad projektom i svim njegovim podacima.

Fojnička 6, Trnje, 10 000 Zagreb

Tel: +385 98 1717 628

Email: zagreb@neuralab.net

Ukratko:

eCommerce web aplikacije stup su Neuralabovih projekata, a naš tim čine upravo dizajneri, producenti i inženjeri s godinama iskustva u eCommerce industriji. To je prepoznao i Clutch koji nam je 2020.godine dodijelio titulu najbolje WooCommerce agencije na svijetu (Top WooCommerce Developers and Designers)!

Projekti unutar Neuralaba certificirani su ISO 27001 standardima sigurnosti, a klijenta korak po korak upoznajemo s cjelokupnim procesom arhitekture, dizajna i programiranja eCommerce rješenja. Stvaramo originalan dizajn kreiran bez predložaka, a izradu sadržaja u potpunosti prekrojavamo dizajniranom korisničkom iskustvu.

Neuralab koncepti dizajniranja i programiranja su certificirani i odobreni od strane WordPress VIP i WooCommerce partnera. Time naši klijenti dobivaju pristup ogromnoj Open Source zajednici (koja je izgradila trećinu SVIH aplikacija na internetu) i angažman programera i kreativaca koji rade direktno na WordPress platformi.


Mergado

Mergado je marketinški alat za uređivanje XML feedova vaše web trgovine bez upotrebe programera. Uz Mergado možete uređivati feedove za portale za usporednu kupovinu poput Jeftinije.hr, Nabava.net, Google Shopping Ads, Facebook Ads i 350+ drugih portala širom svijeta

Mínská 13, Brno

Tel: +420 608 44 00 67

Email: mergado@mergado.hr

Ukratko:

Mergado je nastalo 2012. godine u Češkoj i od tada je neprekidno razvijan. Mergado tim programera stalno dodaje nove platforme za oglašavanje. S Mergadom možete ponudu vaše web trgovine jednostavno oglašavati na Jeftinije.hr, Nabava.net, Google Shopping Ads, Facebook Ads ili na 350+ drugih portala za oglašavanje širom svijeta.

Uz Mergado možete optimizirati troškove oglašavanja na portalima za usporednu kupovinu. Mergado uređuje podatke u vašem XML ili CSV feedu. Uređuje podatke o vašoj ponudi web trgovine. Uz te promjene možete skupno mijenjati nazive proizvoda, kategorija ili možete dodati specifične pojedinosti koje zahtijeva uspoređivač. Jednostavno vaš feed s informacijama o proizvodima web shopa možete proširiti o druge elemente koje u vašem feedu nisu.

Možete skupno skrivati proizvode koje ne želite oglašavati, na primjer proizvode koji su rasprodani, proizvodi duplikati ili kad neki proizvodi sadrži nultu cijenu.


123rf.com

U ponudi je više od 100 milijuna visokokvalitetnih Royalty-Free fotografija, vektorskih grafika, infografika (kompletnih ili u vidu materijala za pravljenje istih), kao i video i audio materijala, koje se mogu kupiti po vrlo povoljnim cijenama. Proširivanjem svoje baze s 90 000 novih materijala dnevno, 123RF.com nastoji na jednom mjestu zadovoljiti sve Vaše potrebe za stock materijalima.

Felegi Tivadora 6/35, 21000 Novi Sad

Tel: 099 761 3005

Email: croatia@123rf.com

Ukratko:

Vodeći svjetski brend stock fotografije 123RF osnovan je 2005. godine. Korisnički servis na raspolaganju je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, a podrška je na hrvatskom jeziku i podrazumijeva pružanje svih informacija, uključujući i tehničku podršku.

U ponudi je više od 100 milijuna visokokvalitetnih Royalty-Free fotografija, vektorskih grafika, infografika (kompletnih ili u vidu materijala za pravljenje istih), kao i video i audio materijala, koje se mogu kupiti po vrlo povoljnim cijenama. Proširivanjem svoje baze s 90 000 novih materijala dnevno, 123RF.com nastoji na jednom mjestu zadovoljiti sve Vaše potrebe za stock materijalima.

PREDNOSTI LOKALNOG PREDSTAVNIŠTVA

  • Osim ponuda koje se nalaze na službenoj web stranici 123RF.com, nudimo vam jedinstvene i najpovoljnije ponude skrojene za vaše potrebe

  • U mogućnosti ste sami vršiti izbor načina plaćanja, online, ili offline plaćanje putem naloga za uplatu

  • U mogućnosti smo, na vaš zahtjev, izdati račun za korištenje naših usluga ili kupnju proizvoda iz našeg asortimana


Broadcast.hr

Predani tim profesionalaca, s višegodišnjim iskustvom rada na televiziji, pobrinut će se za sve Vaše potrebe prijenosa uživo, produkcije i snimanja.

Remetinečka 7, Zagreb (ZIP)

Tel: http://broadcast.hr/#kontakt

Email: http://broadcast.hr/#kontakt

Ukratko:

Predani tim profesionalaca, s višegodišnjim iskustvom rada na televiziji, pobrinut će se za sve Vaše potrebe prijenosa uživo, produkcije i snimanja. Uz najnoviju tehnologiju, osigurat ćemo streaming svih vrsta događaja, na bilo kojem mjestu i u bilo koje vrijeme, oblikovan prema Vašim željama. Naša produkcija pobrinut će se da svaki streaming ili snimanje prođe glatko i bez ikakvih problema, dok će naš tehnički odjel nadzirati svaki korak dogovora, pripreme i provedbe streamanja i snimanja, kako bi osigurali minimum tehničkih grešaka. Naš je cilj prenijeti vam novo vizualno iskustvo, u kojem ćete uživati Vi i Vaši krajnji korisnici.

Broadcast.hr je glavni partner za video streaming Meetupova Udruge eCommerce Hrvatska.

» Pogledajte snimke Meetupova


DWIZARDS

Web development agencija specijalizirana za izradu ecommerce rješenja temeljenih na Woocommercu – najraširenijoj i najuspješnijoj ecommerce platformi.

Remetinečka cesta 7

Tel: +385913180900

Email: office@dwizards.agency

Ukratko:

Web development agencija specijalizirana za izradu ecommerce rješenja temeljenih na Woocommercu – najraširenijoj i najuspješnijoj ecommerce platformi.

Iza ove ekipe je gotovo 10 godina iskustva u izradi:

  • vrhunskih web stranica
  • web shopova
  • mobilnih iOS i Android aplikacija

Stoga svakako znaju kako izraditi kvalitetan, pouzdan i siguran web shop koji će osigurati stabilan prihod i rast prodaje preko online kanala.

Uz samu izradu web shopa (ili drugih navedenih projekata), omogućuju i kontinuirano održavanje te podršku kroz bilo kakve naknadne korekcije ili promjene na vašem web shopu.

Također, u ovom periodu za sve klijente omogućuju dodatne benefite:

pristup vrhunskim fotografijama uz znatan popust – 123RF Professional Stock

  • 20 besplatnih kredita
  • 20% popusta prilikom prve kupovine fotografija

stručno znanje i iskustvo prilikom izrade web shopa

  • besplatne konzultacije u razvojnom procesu web shopa

članstvo u Udruzi eCommerce Hrvatska

posebne pogodnosti i popusti prilikom ugovaranja dostavne službe – MBE Croatia

  • direktno vas povezujemo sa stručnjacima za dostavu i pakiranje paket
  • ostvarujete posebnu cijenu i dodatne pogodnosti
  • prilagodba vašem poslovanju

30% popusta kod PLUS.HR hostinga

  • ugovaranje novih paketa ili produženje postojećih paketa

Kontaktirajte nas i zatražite naše reference, a mi ćemo vam – prema vašim zahtjevima projekta – poslati zaista najbolju ponudu.


Monri Payments d.o.o.

Payment Gateway Provider, SinglePOS

Radnička 54, Zagreb

Tel: 015498580

Email: monri@monri.com

Ukratko:

Monri Payments d.o.o. je pružatelj e-commerce i POS usluga koji svojim klijentima osigurava visokokvalitetne usluge u prihvatu i obradi transakcija elektroničkim putem.

Financijskim institucijama i trgovcima iz cijeloga svijeta nudimo širok raspon jednostavnih, inovativnih i funkcionalno bogatih rješenja za obradu transakcija.

Pokrenut u 2003. godine pod nazivom Webteh, kao prvi Payment Gateway u regiji jugoistočne Europe, Monri je izrastao u vodećeg regionalnog pružatelja usluga za platnu industriju i pouzdanog partnera financijskih institucija, trgovaca i njihovih klijenata. Krajem 2019. godine tvrtka Payten (Asseco grupa) je kupila 80% dionica kompanije Monri.

Monri je također ISO/MSP, Internet Payment Service Provider (IPSP) i Payment Facilitator za Visu i MasterCard registriran od strane klijenata u regiji jugoistočne Europe.

Payment platforma  i svi procesi  licencirani su po PCI DSS Level1 standardu .

Naša misija je konstantno razvijati inovativne proizvode i usluge temeljene na modernim tehnologijama i zahtjevima tržišta, dok nam je vizija postati jedan od vodećih nezavisnih regionalnih procesora te jedan od perspektivnih EU/Svjetskih procesora.
Neka od dosadašnjih postignuća:
– Pokretač prvog Payment Gateway-a u regiji.
– Prva hrvatska firma za pružanje financijskih usluga s PCI DSS certifikatom registrirani i certificirani ISO/MSP i IPSP za Visa i MasterCard transakcije.
– Više od 500 zadovoljnih klijenata koristi Monrijev širok niz usluga.

 


PayCek by Electrocoin

PayCek elektronički platni servis pomoću kojega Vašim kupcima možete omogućiti plaćanje u kriptovaluti.

Rukavec 5, 10090 Zagreb

Tel: 0953667788

Email: sales@electrocoin.hr

Ukratko:

U Electrocoinu posljednjih 7 godina razvijamo blockchain tehnologije, platne servise za plaćanja u kriptovalutama, a možemo se pohvaliti i prvom hrvatskom mjenjačnicom kriptovaluta u Hrvatskoj www.bitcoin-mjenjacnica.hr, što nas čini tržišnim liderom. Čvrsto vjerujemo u digitalnu transformaciju kao razvojnu strategiju svih grana poslovanja pa smo se tako krajem 2019. udružili s Hrvatskom poštom te omogućili prodaju kriptovaluta u 55 poslovnica pošte diljem lijepe naše.

Za sve webshopove, prodajna mjesta i fiskalne blagajne osmislili smo PayCek elektronički platni servis, pomoću kojega Vašim kupcima možete omogućiti plaćanje u kriptovaluti, pri čemu se Vama na računu obračunavaju kune. Budući da je cijeli svijet trenutno pod povećalom, vjerujemo da je sad pravi trenutak za dodatne tehnološke iskorake, a uvođenje mogućnosti plaćanja u kriptovalutama je inovacija i benefit, dodatno i kada je u pitanju konkurentska prednost (i s uslužne i s marketinške strane). Ideja je da se ne morate baviti kriptovalutama kako biste korisnicima istih omogućili plaćanje u kriptovalutama, jer će se Vama na računu obračunati kune. Također, usluga je u potpunosti besplatna, ne neplaćuje vam se provizija niti naknada za izvršenu transakciju.


DHL

DHL - Međunarodna logistička služba

Utinjska 40, Zagreb

Tel: +385 1 6651111

Email: upit.express@dhl.com

Ukratko:

DHL je vodeći globalni brend u logističkoj industriji. DHL svojim klijentima nudi raznovrstan asortiman logističkih usluga, od domaće i međunarodne dostave paketa, međunarodne ekspresne dostave, cestovnog, zračnog i prekooceanskog prijevoza do upravljanja industrijskim dostavnim lancem. S oko 325.000 zaposlenika u više od 220 zemalja u svijetu, DHL sigurno i pouzdano povezuje ljude i poslovanja omogućujući globalnu trgovinu
 
DHL Express je globalni tržišni lider i stručnjak za usluge ekspresnog međunarodnog prijevoza i kurirske dostave. Posjedujemo snažnu globalnu logističku mrežu koja garantira izvrsnost na svim tržištima i stvara dodatnu vrijednost klijentima koji se bave inozemnom trgovinom, a posebno online trgovcima koji trguju premium proizvodima u prekograničnoj e-trgovini. Istodobno, potražnja za hitnom dostavom postoji za skoro svaku vrstu robe, neovisno o vrijednosti. Konkurentna prednost postiže se upravo proširenjem mogućnosti dostave – uz redovnu isporuku potrošači žele mogućnost odabira brze usluge dostave. Ponudom ekspresne međunarodne dostave i jednostavnih povrata online trgovci povećavaju prodaju i vrijednost košarice. Nudimo niz rješenja koja odgovaraju različitim potrebama klijenta. Usluge međunarodne dostave s unaprijed određenim vremenom isporuke po sistemu vrata-do-vrata omogućuju online trgovcima da brže dopru do potrošača bilo gdje u svijetu.


1 2